כשגלנט לצידו: ראש הממשלה והקבינט סיירו בגבול חיזבאללה

    איתי גדסי No Comments on כשגלנט לצידו: ראש הממשלה והקבינט סיירו בגבול חיזבאללה
    שטייניץ נתניהו וגלנט בסיור צילום: לע"מ קובי גדעון
    21:31
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on איש מירון: "למה לא העמידו מיגוניות בהר?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיור בחירות. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הקבינט המדיני-ביטחוני סיירו היום (שלישי) בצפון, באזור בו מתקיימת פעילות צה"ל לנטרול והשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה במסגרת מבצע "מגן צפוני".

    חברי הקבינט המדיני-ביטחוני שמעו סקירות על התקדמות מבצע "מגן צפוני" ועל המצב בסוריה מהרמטכ"ל, ממפקד פיקוד הצפון ובכירים נוספים. בתום הסיור התקיים דיון קבינט.

    היום, החל צה"ל בתהליך איטום המנהרות והזרים לשם כך, עשרות משאיות בטון שישפכו עשרות טונות לפתחי המנהרות. דבר שיסכל כוונה עתידית של חיזבאללה לחפור שוב בתוואי הנוכחי.

    רה"מ נתניהו אמר בסיור: "אנחנו פה בפיקוד צפון בסיור של הקבינט. צה״ל הציג בפנינו את הפעולות שלו ביחס לנטרול המנהרות. המבצע הזה רובו ככולו מאחורינו.

    יש כאן עבודה יוצאת מן הכלל ששללה את נשק המנהרות מהחיזבאללה. הוא השקיע בזה הרבה ואנחנו הרסנו לו את זה".

    מבחינה פוליטית לאורך זמן, שר השיכון יואב גלנט מכולנו, תמך במדיניות ראש הממשלה והתבטא רבות בענייני ביטחון אף שאינו אמון על תיק הביטחון, סיורו עם נתניהו היום כשהוא לצידו מראה על כוונתו של נתניהו לראות את גלנט נכנס לליכוד בבחירות הקרובות ומשמש שם כשר ביטחון.

    אגב היום ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו משרי הליכוד, ישראל כץ וחיים כץ, לקבל שני שריונים לקראת הבחירות. ככל הנראה גלנט יקבל את מקומו היישר בתוך הליכוד. לבנט כבר יש מתחרה לא פשוט על התיק שכולם חושקים בו ויש גם את בני גנץ.

    WhatsApp Image 2018-12-25 at 18.06.43(1) WhatsApp Image 2018-12-25 at 18.06.43(2) WhatsApp Image 2018-12-25 at 18.06.43(3) WhatsApp Image 2018-12-25 at 18.06.43



    0 תגובות